Handelsbetingelser

Betaling

GRENSAKS.DK modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

GRENSAKS.DK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

GRENSAKS.DK leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 16.00

DAO365 hjemmelevering*: kr. 35,-

DAO365 pakkeshop: kr. 35,-

Bring hent selv: kr. 29,-

GLS hent selv: kr. 39,-

PostNord hent selv: kr. 45,-

GLS med omdeling: kr. 63,-

PostNord med omdeling: kr. 65,-

Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

Erhverv:

(fragtpriserne gælder til og med 30 kg, såfremt forsendelsen vejer over 30 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 30 kg)

DAO365 pakkeshop: kr. 35,-

PostNord Erhverv med omdeling: kr. 45,-

GLS Erhverv med omdeling: kr. 49,-

Afhentning ved lager på Islandsbrygge: kr. 0,-

*OBS: Ved køb af særligt store og/eller tunge varer, vil disse varer blive sendt med Danske Fragtmænd til en fragtpris på kr. 325. Dette vil blive oplyst under ”Forsendelse” på selve bestillingssiden, hvor du skal indtaste dine oplysninger og vælge forsendelse. Køber du også andre varer, som ikke overstiger max-vægt og/eller mål for normal forsendelse, vil du selv kunne vælge forsendelse for disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

GRENSAKS.DK vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

GRENSAKS.DK / Deleuran’s Blomster

Thorshavnsgade 28, kld

2300 KBH S

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Ligeledes afhenter vi ikke pakker som er sendt til pakkeshops, pakken skal leveres til vores adresse.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@grensaks.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular. Den finder du nederst på siden her.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@grensaks.dk

Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0